Onze analisten en onderzoekers hebben jarenlang ervaring met het doen van onderzoek op het gebied van sport, recreatie, cultuur en welzijn. Zij beschikken over de vereiste inhoudelijke expertise en zijn op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen binnen deze branche.
Wij betrekken in onze onderzoeken waar nodig de gebruikers en/of verenigingen, zijn bekend met de mogelijkheden en onmogelijkheden en hebben zicht op de politiek bestuurlijke context waarbinnen dergelijke onderzoeken vaak plaatsvinden.
Onze analisten en onderzoekers:
Net zoals de analisten en onderzoekers, beschikken de adviseurs van Drijver en Partners over de benodigde inhoudelijke expertise inzake de sport, recreatie, cultuur en welzijnsbranche. Daarnaast hebben de meeste adviseurs vaak ook een jarenlange exploitatie-ervaring. Onze adviezen zijn dan ook uitvoerbaar en gericht op de praktijk, waarbij alle relevante partijen worden betrokken zonder de doelstelling van de opdracht uit het oog te verliezen. Tevens houden onze adviseurs altijd rekening met de politiek bestuurlijke context, zodat het advies zowel op politiek – en uitvoeringsniveau gedragen wordt.
Onze adviseurs:
De projectleider of procesmanager is veelal opdrachtnemer en in die hoedanigheid verantwoordelijk voor de continuïteit en kwaliteit van de uitvoering van de opdracht. In de rolverdeling tussen gemeente en externe projectleider of procesmanager bepaalt de gemeente welke rol zij wil vervullen in het proces, zoals een regierol middels participatie in bijvoorbeeld de projectgroep.
Onze projectleider of procesmanager stemt zijn acties vooraf af met de opdrachtgever, eventueel zittend in de projectgroep, en legt concrete (deel)resultaten voor zodat er ‘to the point’ kan worden gereageerd en efficiënt te werk wordt gegaan. De projectleider of procesmanager voert daarnaast een objectieve discussie met alle te betrekken partijen en heeft het vermogen om samen te werken en om betrokkenen te laten samenwerken.
De projectleider of procesmanager zal:
Afhankelijk van de vraag, opdracht, doelstelling en/of lokale situatie wordt de nadruk op projectmatige of procesmatige aspecten gelegd.
Afhankelijk van de aard en soort functie is een interim manager vaak verantwoordelijk voor de continuïteit en kwaliteit van de bedrijfsvoering, maar meestal ook voor de keuzes op strategisch, tactisch en/of operationeel niveau.
Onze interim managers beschikken onder andere over:
Belangrijke accenten in de rol van interim manager liggen in elk geval op het vlak van personeel en organisatie:
Personeel
Organisatie